Monday, February 13, 2012

the bestest twenty :)


13 february...? OMG
what happened? its my birthday.. :D hehe. dan hari ini jugak saya exam physiology. fuuh...lupakan pasal exam sebentar tadi. saya dah jadi dua puluh 20. alhamdulillah ya ALLAH ..! semoga aku dapat menjadi hamba mu yang sentiasa diredhai olehMU. banyak benda sangat nak cakap. hehe. okay-okay. one by one.

ehem ehem, firstly saya dapat skype 3hari berturut-turut dengan family tercinta di malaysia..:D
happy gilaaaa..
seriously sangat happy. tak terkata. hari-hari dapat tengok muka orang-orang yang tersayang. syukran ya Allah. secondly dapat wishes dari mohamad rafiq. hehe, sebenarnye mohamad rafiq dah wish saya punya birthday dari first februari lagi. hehe, dia cakap tu je yang dia mampu buat , *xpelah awak.saya faham. :)
thirdly saya dapat skype dengan my besties,mizah hamid tersayangg. :* hehe. happy sangat-sangat..i think my 20th is the best in my life. seriously. :D

:) malam menjelma. 

lepas maghrib, rasa nak tido sebab terlalu kenyang makan makaroni yang mira buat. tapi tiba-tiba tengok video fahdli dan gambar-gambar family <3 
.hurmm T__T sedihh. :'( nak balikkk..! and i started to cry...nanges yang amat. huhu. pergi cari sape-sape dalam rumah yang free. dan saya nampak aqila. so terus peluk aqila. nanges..! 
nak balik...

huhu. saya homesick...
lepas dah siap-siap nanges. saya pergi mesej seseorang. and dia tak balasss. :( sobsob.
dah tue sapa nak teman saya nanges...? huhu. so saya fikir saya nak nangess. dan nak terus tido.
# tiba-tiba, ada org ketuk pintu..( sape laah datang malam-malam maca ni..?) terus bukak....
and i heard..." happy birthday to you.....! happy birthday to you.....! " waaah. rombongan budak kelas tersayang datang buat surprise party..! sumpah terkejut..! Ya Allah..! syukur aku dikurniakan kawan-kawan yang sangat best..! :) sayang korang fillah.

 terus tutup muka sebab time tu kan tengah homesick.  tett. :P
haha. terima kasih semuaaa..! korang datang bawak kek, agar-agar, caramel, strawberry coklat, makaroni bakar, cheese cake, fresh orange..! hurmm sedap..! thank you.. :D
and i got present..! the bracelet and the hairband.. :)
sumpah happy..terima kasih sangat-sangat..!


nurul farhani binti ahmad hayani dah masuk 20.
dia sangat happy sebab ada family, teman, dan kawan-kawan yang sangat best.
syukur ya Allah..
alhamdulillah




No comments:

Post a Comment